hängig



Heej.

några minuter efter att jag skrivit det förra inlägget somnade jag med huvudet på bänken. sen sov jag i ca 10 minuter. haha. då kan jag lova att jag var trött. brukar inte kunna somna sådär om jag har varit uppe ett tag. Sen fick jag anstränga mig för att hålla mig vaken resten av lektionen så jag inte skulle missa allt för mycket av filmen!

sen har jag haft en massa tråkiga lektioner, hatar verkligen torsdagar.
då är det dom jobbigaste lektionerna! men nu är ju skoldagen klar så!

känner mig hängig, ont i halsen och sådär.
vill verkligen inte bli sjuk, hatar att vara förkyld..

Nu kom jag på att jag måste skriva en bokrecension.
har ju svenska C i morgon och den skulle ha varit inlämnad förra terminen, men eftersom jag är så klantig så har jag inte gjort den. men nu så!


skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback