hem ljuva hem



hej

Nu har jag jobbat klart, var bara 4 timmar men ändå.
först fick jag duka åt ca 130 personer, och jag hatar verkligen att duka!
Sen fick jag plocka fram en massa fika bröd.
Sen när alla hade kommit fick jag springa runt med saftkannor och fylla på till alla små törstiga barn som drack som hästar! Sen fick jag sätta mig ner och fika själv, och kolla på barnen när dom dansade kring granen. Precis när tomten kom med godispåsar fick jag lov att gå och diska, JAG HATAR ATT DISKA.  Så fick man springa fram och tillbaka och hämta disk. Vart ju helt svettig.

Aja nu har jag iallafall slutat och sitter här och lyssnar på musik.
kom på nu att jag måste gå in på skolans hemsida och kolla vilken dag jag börjar..


hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback