hemma igen!


heej

Nu har jag okmit hem! så nu kan jag äntligen blogga.
först mötte jag Sabina och Madde, så åkte vi vidare till kupolen.
där vi bara gick runt och kollade, Sabina och Madde hittade en varsin tröja som dom köpte, men själv är man ju fattig, så man inte kan shoppa! Men satt vi oss och pratade en stund. Sabina har ju varit utomlands så vi fick höra en hel del roligt som har hänt där nere! haha Bland annat om varför hon har ett brännsår på armbågen, haha.

Sen såfort jag kom hem så åkte jag ut till Ida.
där hennes mamma fyllde i mina papper om praktiken.
sen berättade hon att barnen på dagiset fortfarande frågar efter mig. Min söta små barn, saknar dom så mycket!

nu har jag även hunnit med att klämma i mig en pizza, blev en Calzone!
det var gott! brukar inte äta pizza annars brukar typ ta en kycklingrulle eller nått eftersom jag inte är så förtjust i Pizza, men idag vart jag sugen på en Calzone!

pusss

Kommentarer
Postat av: Viktoria

calzone är nam-nam ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback