hemma.



heej.

Nu är jag hemma från Maria, kan lova att det var drygt att cykla.
vart så kallt att jag fick sjukt ont i lungorna, cykklade ju som en dåre på vägen dit, fråga mig inte varför, blir så när jag har bra musik i öronen. Då märker jag inte att det är jobbigt utan trapar bara på!

när jag kom hem till Maria så tog vi oss en liten promenad, inte så lång, men ändå en promenad ju! Sen när vi kom tillbaka så la vi oss i Marias säng och läste Grease replikerna, men efter ett tag kände jag att det var dags för mig att cykla hem och äta. Tog det lugnare på vägen hem, hade ju redan ont i rumpan! haha, blir ju så när man inte cyklat på ett tag.

Nu sitter jag här röd som en tomat i ansiktet och äter rostade mackor med ost.
jämt när jag äter det tänker jag på sommaren 2006. för det enda jag och Maria åt den sommaren var just rostade mackor med ost. Vi tyckte det var så himla gott att vi inte ville ha något annat!

nej dags för fler mackor!

skriver säkert snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback