Jag lever



Kan säga att det var hur kul som helst att träna, hade glömt hur kul friskis är!
Sen var det kul att umgås med kusinen också, vi har inte pratat sen julafton. så vi hade en massa att berätta för varandra. ibland pratade vi så mycket att vi glömde byta rörelse. haha. Tycker om dig kusin vitamin!

Sen berätta hon att igår när Hon kom hem så hade inte Hanna ropat : HEEJ MAMMA ! som vanligt när Emma kom hem, utan hon hade ropat SARA KOMMER SARA KOMMER!! flera gånger. men jag kunde ju inte komma igår för att det var enda dagen pappa hade tid att följa med till körskolan.  Sen när Emma hade berättat att jag inte kunde komma så Hanna: Jo Sara kommer sen! Hur söt får man bli? Ska dit på torsdag iallafall! det blir det inga ändringar på hoppas jag! Saknar min Hanna !!

nu börjar Gynning om ca 2 timmar, fyfan va kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback