Kusinbarnen



Heej.

dagen har varit helt underbar, helt perfekt!
Först mötte jag Emma på kupolen, sen så åte vi och hämtade Hanna.
sen så träffade vi Alfred, mitt andra kusinbarn och Hanna och Viktors kusin, han går på samma dagis som Hanna men på en annan avdelning. och då bjöd Emil ( min kusin) hem oss till dom på fika! Så då åkte vi dit istället. så fick jag leka med alla mina älskade kusinbarn! Hanna var trött, så hon kröp upp i mitt knä och ville gosa. sånt gör en så himla glad! Så himla mysigt att bara sitta och kramas med sin favorit prinsessa!

Imorgon kommer bli en bra dag också!
ska vara med Sabina hela dagen i morgon!
ska bland annat färga hennes hår!

nej nu ska jag gå, hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback