lets dance



Ja då var denna fredags program av lets dance avklarat.
och det var verkligen rätt person som åkte ut!
Uffe var ju riktigt kass, så tycker jag att han är så äcklig på nått vis. nej usch det var bra att han åkte ut!

Jag hejjar på Tilde och Alfred jag, och även på Matte och Karin!
nått av dom paren ska vinna enligt mig, Nästa vecka tycker jag att Danny ska åka ut, tycker verkligen inte om honom, rätt åt honom att han har ont i foten, haha nejdå nu ska vi inte vara sånna, men han är ändå dålig, men han tror att han är bäst av alla, oj så fel han har!

undrar vad jag ska hitta på för kul nu då?
kolla runt på lite bloggar kanske?
eller fixa min design..

kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahaha fuuuuck yoooou, danny is the shiiiiiit!

Postat av: Jennifer

jag hejar också på Alfred och Tilde och tycker värkligen att Danny ska åka ut men de e inte speciellt troligt:(

2008-01-19 @ 10:52:41
URL: http://jeeenniifer.blogg.se
Postat av: Therese

tack tack :D:D

2008-01-19 @ 12:03:14
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback