Mail



Nu är jag mätt och belåten, tänkte svara på ett mail som jag fick idag.
blev väldigt glad över detta mail, det var nämligen från en lärare jag hade på Gylle alltså årkurs 7-9. Hon flyttade neråt i landet nästan direkt efter att vi gått ur, så jag har inte träffat henne på nästan 3 år! Men det är kul att vi fortfarande har kontakten tycker jag, eftersom hon är en person man kan prata om allt med och hon har hjälp mig väldigt mycket.

Sen har jag lite funderingar på att ändra designen här på bloggen!
bara så ni vet är det bara att säga till om ni vill ha hjälp med designen! eller så kan ni adda min msn :
[email protected]. jag hjälper gärna till!




Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Du är så gullig=)

2008-01-16 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback