Max



heej.


Nu är jag klar för skolan, ska inte åka förens vid 10.
men jag gjorde mig klar till 9 för då kom Max!
Mamma ska vara barnvakt en stund idag.
så nu hinner jag leka lite med honom innan jag mste åka!
vilken underbar start på dagen säger jag!


Sen måstre jag bara skriva att jag tänker på dig idag Koffe.
min kompis Mamma dog för ett tag sen och idag ska hon begravas.
Usch jag vet så väl vad han kommer gå igenom på begravningen.
Farmors begravning var det värsta jag har varit med om, jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde den dagen.  Maria ska sjunga på begravningen, och jag vet att det kommer vara så fint!

puss och kram, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback