Sabina



Hej.

Imorgon har jag och Sabina bestämt att vi ska ses!
äntligen säger jag, har inte setts på jätte länge!
ska ta en fika på stan tror jag och kolla runt lite på kupolen.
kan tänka mig att vi har en massa att prata om! haha
brukar bli så när vi varit från varandra ett tag!

Sen på eftermiddagen ska jag hem till Ida.
vi ska nog ta oss en promenad, sen ska hennes Mamma skriva på mina apu-papper eftersom hon var min handledare på dagiset. måste lämna in dom papperna på måndag annars får jag inge matersättning. och det vill jag ju. för annars förlorar jag 775 kronor! Och det är ju onödigt !

så morgondagen är planerad, fast man vet ju aldrig om det blir som jag vill. men det hoppas vi på!

Kommentarer
Postat av: Granis

Snygga bilder i inlägget innan !


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback