skolan



sitter i skolan nu och har håltimme, men om 15 minuter börjar nästa lektion och då ska vi se film. börjar bli lite mycket film nu tycker jag. kollade på film igår, sen på lektionen i morse, sen nu snart. så mina lektioner idag består av 2 lektioner film och sen idrott! Ganska skön dag! Vilket är bra efter den morgonen jag hade. när jag skulle gå över till min granne för att vi skulle gå till bussen tillsammans så klev jag i en vattenpöl, var så mörkt så jag inte såg något! tur så blev jag inte blöt men ändå! Fick lov att använda mina fulaste svordomar. haha! Dom är inte direkt vackra dom.

efter skolan idag ska jag hjälpa Maria och hennes mamma att flytta!
så jag kommer  inte komma hem förens ikväll, men antingen lånar jag Marias dator och bloggar, men om hon har packat ner den så mmsbloggar jag istället!

så vi hörs sen, ha en bra dag!

image397
bjuder på en bild Mikaela har tagit i fotostudion här i skolan.
haha, snygg reklambild för smink va? hahaha

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahahan trodde det var en te-påse.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback