Söndag


Godmorgon!


Ja va vad det jag sa, klockan 12 gick jag upp.
så inte hinner jag med så mycket innan jag börjar jobba heller.
men men hinner sitta här och lyssna på musik ett tag iallafall, då blir jag glad.

Undrar hur länge jag jobbar idag då, om ni undrar så ska jag hjälpa till att duka och servera och sådär på nån julfest. får väl se hur det blir, brukar inte tycka det är nå kul nämligen. Men man får ju lite pengar iallafall. vilket jag verkligen behöver. Man får ju inte så mycket pengar när man är en fattig student!

Nu ska jag lyssna på Marie Picasso tills maten är klar.
hoppas ni får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NAKET.se

fan va fin design :O
Glöm inte att rösta i min duell.

Postat av: Emma

Ja, visst är baddräkten söt? :) Tycker om den massor. Skittråkigt att Sverige förlorade.. såg du matchen? Kraaam & ha en underbar söndag!

2008-01-06 @ 13:12:07
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Naken

Söt tjej den där Signe. Kli är inte så dumt det...

2008-01-06 @ 16:11:37
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback