sova?



borde verkligen sova nu känner jag.
eller jag är igentligen inte trött, men jag ska ju liksom orka upp 07:15 i morgon också. Men om jag går och lägger mig och tänker nu MÅSTE jag somna, då kan jag inte sova, utan ligger och vrider på mig i flera timmar. Vilka problem jag har va? haha.

Men om jag är trött så kommer mina klasskamrater få stå ut med en Sara som bara skrattar hela tiden. eller ja det gör jag ju iallafall, men nu menar jag verkligen skrattar, flamsar och drar dåliga skämt! haha.

nu ska jag iallafall gå ner och dricka vatten, för jag märkte att jag var riktigt töstig!

Kommentarer
Postat av: Maria J

Jag vill ha en trött Sara i skolan imån :) det skulle va skoj... Men inte en trött och grinig en ;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback