tisdag!



hej

Idag har jag varit med Maria hela dagen!
först var vi bara hemma hos henne, och gjorde inte så mycket mer än att kolla runt på en massa bloggar! Men sen gick vi ut på en liten promenad! Men sen gick vi hem till Maria igen och kollade på Idol.dvd:n och fixade lite!

Sen skulle jag ta 22:00 bussen hem, gick på bussen typ 5 i sen så vart det nå strul för att dom skulle byta busschaufför, men hon som skulle köra hade problem med sin buss som hon körde. hon körde nämligen en annan tur innan hon skulle köra våran, aja strunt samma! Vi åkte iallafall från stan 20 minuter senare än va vi skulle, det var det jag skulle komma til!, haha

nu ska jag sova snart. typ!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback