tisdagkväll



hej igen.

sitter fortfarande och skrattar åt Carolina Gynning, haha.
så fort jag tänker på henne så skrattar jag!

Imorgon har jag sovmorgon! skööööööönt.
börjar inte förens 10:20, plus att jag åker med Sara så då kan jag gå up vid 09:15. Hade jag fått lov att åka buss hade jag fått lov att gå upp 30 minuter tidigare, vilket vore hemskt eftersom jag behöver min skönhetssömn!

Nu sover resten av familjen, dom la sig redan när jag började kolla på Gynning.
kan tänka mig att dom vaknade av mitt skratt, försökte vara tyst men det var ju så roligt, plus att det är svårt att skratta tyst när man heter Sara Wikström!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha! Gynning är ju hur skön som helst! samma tid och samma kanal nästa vecka! :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback