bada bada



Hello, nu är jag hemma från körskolan, satt där i någon timme bara. det var så sjukt kvävt och varmt så jag fick huvudvärk så då gjorde jag en pärm med 70 frågor sen åkte jag hem.

och nu skulle jag ju egentligen städa. men eftersom det är så fint väder ute så ska jag, Sara och Mikaela åka och bada i långsjön istället. det måste ju vara ett giltigt själ till att inte städa! haha iallafall nu när det är så varmt och kvaft ute.

Får se när jag kommer hem, blir det i rimlig tid tänkte jag sätta mig och göra en ny design, eftersom jag fick låna en installations skiva till photoshop av Mikaela igår, jag har som vanligt slarvat bort min.. antingen har jag lagt den nånstans eller så har jag lånat ut den och glömt till vilken.. haha tyyyyyypiskt mig!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback