Emelie Ohlsson!


Tjena!

Idag har jag faktiskt träffat självaste
Emelie Ohlsson hon var här i Borlänge och hade en fotografering, och då ville vi såklart träffas eftersom att vi snackat lite över msn och sådär, så då fick jag vara med på fotograferingen och det var verkligen super kul!! Och Emelie då gud vilken rolig människa! lika knäpp som jag kan vara då jag inte är blyg! haha Tack sötaste Emelie för att jag fick vara med!

åhh va jag saknar Erica, nog för att det är hur jobbigt som helst att vi inte kan ses så ofta. men nu är det ännu jobbigare för nu kan vi inte ens höras. eftersom hon är på roskilde festivalen och inte kommer hem förens om en vecka eller nått. men får tänka positivt för snart kommer hon hit och hälsar på!! mitt gull!

Idag har jag setat i 1½ timme och redigerat bilderna från bröllopet!
så dom kommer upp på bloggen senare ikväll eller i morgon!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback