fredag!



Äntligen fredag, i morgon får jag sova hur länge jag vill!! haha
fast jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt att ta Max på morgonen och bara vara ute i solen medans det är alldeles lugnt ute. Påtal om Max så är han och hämtar posten med Mamma, så jag passade på att blogga lite innan jag ska ge honom mat vid 11! sen ska han sova! sen vid halv 1 kommer Lovisa och tar honom, fast jag tror nog att hon åker hem och byter om och sådär innan hon kommer hir för dom ska säkert stanna kvar här hela dagen!

Sen hoppas jag att jag ska träffas Sabina, har inte träffat henne sedan i söndags och det är längesedan för att vara vi två. vi brukar ju vanligtvis träffas varje dag! Vi får inte glida isär nu honey! jag behöver dig!


föresten så har jag hittat en nya artist som jag tycker är as bra!
Mikaela sa att detta var typiskt en sara artist! as bra verkligen!

Amy Macdonald:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback