fredag



Hej..

Nu är jag iallafall klar med städningen, tog sin lilla tid eftersom jag tog pauser jämt ! haha finns inge värre än att städa ju!  men nu är det någorlunda snyggt där uppe iallafall!

Har även hunnit vart och hyrt film idag, så jag ska snart sätta mig och se på den
orkade inte hitta på något med kompisarna idag ville hellre vara hemma och ta det lugnt.
men imorgon blir det ju fest då mina favoriter från Sala kommer, har nästan inte förstått att det är sant, förens idag när Erica ringde och sa att imorgon kl 3 kommer vi!! jag hoppas att vi kommer få en kul kväll, vill ju att dom ska ha kul när dom är här! Men vi brukar alltid ha kul, vi 3 är ju bäst på fest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback