godmorgon onsdag



godmorgon.

jag tror inte att jag är riktigt vaken än, är så sjukt trött, vill bara krypa ner i min sköna säng igen och stanna där resten av mitt liv, eller ja iallafall några timmar.men samtidigt vill jag upp och busa med Max, och efter som han betyder mer än allt annat väljer jag honom före allt, så nu sitter jag och äter frukost och ska sen traska dit. Måste börja gå extra tidigt idag för att min kropp är så seg! haha

När jag slutat idag, skulle jag behöva städa, men samtidigt vore det ju bra om jag åkte till körskolan en sväng först. och sen städade efter det.. men då vet jag att jag kommer göra nått annat istället.. nej jag MÅSTE till körskolan sen MÅSTE jag städa!
 
puss och kram, ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback