klänningar



Hej

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit och badat, jag övningskörde!
så vi tog en ganska mycket längre väg, och sen när vi åkte hem så åkte vi och köpte glass innan vi åkte hem. var väldigt skönt att bada kan jag lova!

Var ju på kupolen förut där jag hittade 2 klänningar, en Lila och en Grå!
sen köpte jag även en jätte söt haklapp till Max, med en söt katt på!
 Sen orkade jag inte leta efter nå mer, eftersom jag ville ut i solen!

Just nu sitter jag och äter popcorn och lyssnar på musik.
Nu poppas Greenday på högvolym! yeah!

Ni får ha det bra, imorgon kommer säkert fler rapporter om mitt mycket "intressanta" liv!

puss och godnatt!



haha hittade en gammal bild på mig, tror den är 2 år gammal!

Kommentarer
Postat av: Dena

fin bild (=


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback