skitmobil



just nu är jag sjukt irriterad, jag lämnade in min mobil på lagning för att den krånglade som fan, och eftersom jag har försäkring på den så är det bara att lämna in den och få den lagad, MEN fick sms för ett tag sen där det stog att den var vattenskadad(???) så jag inte skulle få ut något på försäkringen, jävla skit , för det första så låter det som om jag har tappat den i toaletten eller nått, men det har jag absolut inte. Förstår inte ens hur den kan vara vattenskadad. Så om jag nu vill ha tillbaka min mobil måste jag betala, annars skrotar dom den om 10 dagar...

min fina rosa jävla skit telefon, hur fan ska jag ha råd att köpa en ny? nej så nu är jag fast med mammas gamla telefon tills jag får ett riktigt jobb och har råd med en telefon som håller bättre. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

och som om inte det vore nog så fick jag shampoo i ögat nyss när jag duschade, och det sved så mycket att jag hade lust att slå sönder hela badrummet...
 
tack för mig !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback