soool



Hejsan.

det är ju sånt fint väder ute att man inte kan sitta inne och blogga, jag och max har varit ute sedan 08:45 i morse. och han är fortfarande kvar, Han sitter i polen faktiskt, han vägrade bada i den förut, men idag så frågade jag om han ville kliva i med mig och då tog han min hand och klev i, sen dess har han suttit där. Han vill inte gå upp..

Men snart ska jag faktiskt ta mig en buss tur in till kupolen, jag behöver handla lite, plus att jag ska köpa en solhatt till Max,  Sa till Simon och Lovisa att jag skulle in så då erbjöd jag mig att köpa en, eftersom han bara har en kepa och han bränner sig på öronen..

ikväll är det midnattstravet som gäller, Magnus Uggla kommer dit och vi ska ösa till honom! Jag och Ida har sagt att vi ska stå längst fram! haha

nej dags att gå ut en stund igen och sen åka iväg!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback