tisdag



Hello gänget!

Idag har jag och Max först varit i skogen, och sprang runt och gömde oss för varandra. haha Max älskar det verkligen. Sen gick vi till den vanliga lekparken dit vi alltid går, Max har nu lärt sig att klättra upp till rutschekanan själv och sen åka ner. jag får hjärtat i halsgropen varenda gång han ska sätta sig vid kanten och åka ner, för det ser precis ut som om han ska ramla framåt, men han bara ler åt mig och svischar ner.

Sen tog vi oss en promenad till skolgården där vi lekte i den lekparken som finns där.
den är för lite större barn men Max lekte på ändå! haha. Sen var det dags för Max att äta så då gick vi hem och jag värmde mat åt honom! efter det bytte vi blöja och sen lekte vi lite innan Max somnade i vagnen!

Och nu har jag kommit hem och ska snart åka in till trafikskolan och möta Sabina. ska väl göra nån pärm och läsa lite i boken. Sen måste jag in till kupolen en vända och köpa linsvätska. och kanske shoppa lite annat också. vem vet!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback