vilken fest



Hello..

shit vilken kväll det var igår. Först så åkte vi (jag, Erica och Tessan) in till stan där vi gick hem till Emelie som hade inflyttnigsfest, verkligen jätte trevlig fest! sen vid halv1 kanske eller nått satte vi oss ute i humleparken och fortsatte festen där ett tag innan vi gick och satte oss på skrubben!

Sen när som stängde vid 2, så hängde vi med på en sjukt rolig efterfest, värsta galet! haha vi fattar fortfarande inte hur det kunde vara så galet! haha men vi hade då sjukt kul iallafall och det vart en massa skratt. eller ja det var skratt hela tiden! sen vid halv 7 tog vi en taxi hem till mig, och vi skrattade hela vägen hem kan jag lova. sen gick vi och la oss och käkade en massa bananer innan Tessan däckade, då låg jag och Erica och fnissade ett tag innan även vi somnade!

Sen i morse, eller jag vid 12:40 så vaknade vi, eller jag hade varit uppe mellan halv 12 och 12 typ men sen gick jag och la mig igen.. men när vi vaknade gjorde vi ordning frukost och kurade ner oss med täcken i soffan och käkade, värsta mys!

Men nu är dom inte kvar längre, dom åkte för 15 minuter sedan typ.
och jag måste erkänna att det är väldigt jobbigt, vi hade verkligen sjukt kul igår.
vi 3 är verkligen bäst på fest!

saknar er mina gull!


Kommentarer
Postat av: Chewingguns

Aloha tjejen!=)



Skönt att du verkar haft en bra helg!



Om du är sugen på humor, satir, skruvade klipp och mycket mer så är du mer än välkommen in till lika skruvade boysen på chewingguns anytime!



Hoppas att du får en grymt trevlig kväll


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback