Winnerbäck



Jag är så sjukt avis på alla dom som ska på Lars Winnerbäck i Säter ikväll!
jag skulle egentligen dit jag med, men jag jobbar ju tidigt i morgon!
Finns ingen bättre sommarmusik än Lars Winnerbäck ju, hade varit så grymt att se honom ikväll, bra musik och toppen väder kan ju inte bli bättre, eller jo Miss Li är förband! åhhh va jag vill!!!!

Jaja, jag ska till körskolan sen ska jag till kupolen och tröst shoppa lite!
om jag hittar något att shoppa vill säga, ska iallafall köpa en ny haklapp till Max som han kan ha här nere hos oss, han har bara en jätte ful en här nere, som det dessutom står frukost på.. haha

skriver sen när jag kommer hem, så får vi se om jag shoppat något!

här kommer 2 av mina favorit låtar med Winnerbäck

idiot:



och tvivel som han sjunger tillsammans med Lisa Ekdahl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var där och det var sjukt bra.. stackars dig!!!! :D

2008-07-31 @ 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback