yeah



Heej.

jag är ledsen, men igår hann jag inte lägga upp bilderna fråbn bröllopet!!
först passade jag ju Max, sen så kom Johan och Solmaz hit och hälsade på oss! Vilket var väldigt trevligt, man blir alltid glad när dom är i närheten!!

Sen när dom åkt tog jag bussen till stan och mötte mikaela, sen ringde sara och frågade om vi skulle följa med när hon skulle pierca tungan! och det ville vi såklart, så träffade vi även på carro efter vägen! Och jag drog världens vurpa kan jag lova. haha kom gående sen klev jag ner i en grop och ramlade rakt fram! haha vi höll på att dö av skratt!

jaja efter den lilla insidenten var det dags för Sara att pierca sig och jag följa med in och kollade. och jag blev ännu sugnare på att göra det själv, har funderat på det länge och nu är jag riktigt sugen!! men då blir det väl liv på min lilla mamma här hemma! men hallå jag är 19!

Sen när Sara var klar så gick jag Carro och Mikaela hem till Mikaela och köpte med oss kebab och satte oss på mikaelas altan och mumsade i oss dom. innan vi gick en liten promenad!

Sen när Carro åkt hem så fortsatte jag och Mikaela vandra runt ett tag, innan jag tog bussen hem vid 9.

nej nu ska jag sluta babbla om gårdagen, för nu ska jag gå och kolla om Max sover fortfarande, sen ska jag börja lägga in bröllopsbilderna här i bloggen!

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback