Zzzzzz..



Hello, gud va svårt det har varit att försöka hålla sig vaken.
jag är sjuuukt trött! Ska bara äta min kycklingrulle, sen ska jag ta en dusch och sen sova! Ska ju upp tidigt i morgon och ta hand om Maxen! blir nog svårt att komma upp i morgon! Och det kommer vara tomt i min säng inatt haha. vi sov som packade sillar i natt fast jag har en 180 säng, men jag hade nämligen bara 2 täcken som vi skulle dela på! haha Sitter och tänker på att roligt vi gjorde igår, och han inte sluta skratta.

Vi kom ju hem halv 7 imorse och då skulle vi smyga in tänkte vi, det gick bra ändå tills vi skulle gå upp på övervåningen och Erica kliver på Samuels sparkcykel för hon trodde att den var första trappsteget! haha så den dunsar ner i marken med en smäll! haha. Sen skulle jag stänga till Samuels dörr så han inte skulle vakna men då satt det ett sånt här myntrör på handtaget som slog i mot dörren. så då började vi skratta åt våran klumpighet. Fan va sjuka vi är!!! Men vi är bäst !

NU: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback