godmorgon!



Hinner bara skriva ett  snabbt inlägg nu på morgonen.

ska snart cykla hem till Maxen, och idag ska jag ta med mig min kamera så ska jag fota allt vi gör under dagen, kommer säkert lägga upp bilderna här sen så ni får se! Jag vill ju visa alla hur mysigt vi har det !

ikväll ska jag se matchen tillsammans med tjejerna hemma hos carros pojkvän fast han är inte där så det blir tjejkväll! längesedan man träffade dom så det ska bli kul! och jag hoppas såklart på att Svergie vinner!!!!


ha en bra dag! puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va tusan?! E det bara vi som har sol??

men mysigt att vara med din söta brorson.

Han måste ju ta på sig sverige kläderna idag. Det e ju faktiskt vinna eller försvinna som gäller :D



Ha en fin dag! :)



Kram Linda

Postat av: Linda

haha, jag förstod dig! Vilken tur att han har en så snäll faster som rycker in och e barnvakt! :)



Vi har 22 grader just nu. :)

2008-06-18 @ 13:54:48
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback