Nu är det slut



Nu är em-festen slut!!

fyfan för matchen igår alltså, det enda som var bra var att Allbäck kom in på slutet! Annars var den ju helt onödig att kolla på, jag hade till och med sminkat mig i hela ansiktet som dessutom kliade som fan! Ska låna en bild av Sabina sen så ska ni få se! Och bara för att jag är en sådan dålig förlorare så satt jag och skrek hela matchen! haha tjejerna fick be mig hålla tyst ! haha

ja, Nu ska jag hem till Max, leka med hon hom fram tills halv 1 ungefär. och efter det ska jag träffa Mikaela!! Jag måste fixa lite ärenden, bland annat köpa en tåg biljett, FÖR I MORGON ÅKER JAG TILL SALA!!!!! Jippie, gud va kul det ska bli att fira midsommar tillsammans med Erica och Tessan!!!!

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback