nya skor.



haha ja, nu tänkte jag dra en lin historia om vad som hände mig idag.

jag köpte faktiskt ett par nya skor. hittade ett par på rea.
grejjer var iallafall att jag inte hann ha dom så länge.
glömde nämligen påsen på bussen när jag åkte från kupolen, så mina skor åkte vidare till Falun. haha och detta är så typiskt mig, att sitta i mina egna tankar och glömma saker, var ju ett under att jag själv kom av bussen överhuvudtaget. men men, får se om jag får tillbaka dom eller inte! men ni måste ju erkänna att det var ganska roligt?

Nu sitter jag och saknar mina skor och väntar på att "i huvudet på Carolina Gynning" ska börja. roligare person än  Carolina får man ju leta efter! älskar verkligen hennes program!

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback