sommar!



Jaha, då har man tagit studenten och sommaren är här på riktigt, min och Max sommar. Sommaren då jag kommer ha världens bästa sommarjobb!

Studenten var jätte rolig, började festa 7 på morgonen, sen sprang vi ut sjungandes på våran låt (lägger upp texten här sen) sen åkte vi lastbilsflak och skrek så vi blev hesa! Så var det hem och festa med släkten, och jag vill tacka alla er för dom fina presenterna som jag fick!

kvällen slutade dock inte så bra då min väska blev stulen och jag blev helt förkrossad!
hade min plånbok där i med ca 800 kronor, bankomatkortet, nycklar med mera.
men det som gjorde mest ont är att jag förlorat ett kort på min älskade farmor som jag hade där i, det där kortet betydde så himla mycket för mig och nu är det borta. och sen mår jag jävligt dåligt för att jag inte märkte när det hände, jag hade väskan precis brevid mig när jag satt på gräset sen kollade jag bort i 5 sekunder så var väskan borta. känns sjukt att någon har rotat bland mina grejjer och se slängt saker som betytt mycket för mig. kommer nog ta ett tag att smälta detta. sover till och med oroligt på nätterna, inatt slog jag till Sabina i ansiktet och hade tydligen varit upp och kollat i min väska en gång, vilket jag inte minns men sabina hade vaknat av det. usch och fy för dessa idioter!

Sen måste jag bara tillägga att jag saknar er MP3B, skolans och världens bästa klass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback