torsdag



Hello bloggen!

då har jag kommit hem från Maxen, vi har lekt en massa precis som alla dagar! Sen ringde vi och väckte Sara vid 11 och tvingade med henne på en promenad! haha gud va snälla vi är !

Nu ska jag in till stan och möta Mikaela, ska bland annat köpa tågbiljett!!
guuuuud va jag längtar tills i morgon, och efter erica och tessan!!
pratade med dom i telefonen igår och dom är så söta!

ska bli så skönt att åka ifrån den här staden!
Fast sabina du vet att ajg kommer sakna dig!
och vad "hon" än säger så kommer hon inte kunna förstöra våran vänskap! vi klarar ju allt du och jag!

Nu kommer lite bilder från igår!



snygga sminkningar va ?
sen är våran kära fanta Mango med på ett hörn också!

Kommentarer
Postat av: sabina

Gumman jag kommer sakna dig med <3

Absolut, "hon" kommer inte kunna förstöra någonting.

Hon är långt ifrån att kunna förstöra, "hon" kommer aldrig att lyckas, HAHA! "L" mot pannan!!!

Snuttis, vi har flera dagar att kunna spendera med varann så passa på och ha så super kul som möjligt!

You know i love uuu <3

Postat av: Viktoria

fanta mango für immer :D<3

2008-06-19 @ 22:27:44
URL: http://vicksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback