Utkast: hello Idag ...

DETTA SKULLE HA PUBLICERATS IGÅR EGENTLIGEN!!!



hello

Idag har jag umgåtts med på Max på förmiddagen som alltid!
men imorse vart det en timme tidigare, alltså kl 7, men när jag kom där vid kvart i 7 så låg han och sov. så efter ett tag gick jag och la mig brevid honom och somnade tätt intill min älskling, och där sov vi fram till halv 8! Då gick vi upp och käkade frukost, och kollade sedan på tv och myste ett tag, sen var det dags för bus och lek! Var i skogen och lekte idag, det tyckte Max var hur kul som helst, gick runt och bar på en lång pinne! Haha såg verkligen på honom att han tyckte om att leka där!

Sen när vi hade ätit lunch kom Lovisa hem och då skjutsade mamma in mig till stan där jag träffade Sabina för en lunch! satt ute och käkade den och det var faktiskt lite kallt! snälla sommaren kom tillbaka! Aja åkte hem till Sabina sen och kollade på en skit bra film! fast tyvärr så somnade jag mitt i och missade 30 minuter! haha vilken klant jag är då! är man trött så är man ! 

och på tal om trött så är jag det nu också, tänkte gå och lägga mig ganska snart och läsa lite i boken jag håller på med "gravidchock" den är faktiskt riktigt bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback