en dag med mig och max

Morgon bus/mys:


1. Max älskar att leka med nycklar!
2. världens busigaste och sötaste!
3. här kan man visst också låsa upp lite, sittandes i leklådan!
4. läser bok
5. puss på världens bästa pojke!
6. hur söt får man bli?

Bus i skogen:



1. jag och Max
2. springer runt som en tok
3. gömmer sig bakom några buskar! haha
4. sitter och pillar lite med en pinne
5. utforskar ett träd med en pinne

Lekparken:



1. Usch för sand på händerna
2. gunga är roligt!
3. jätte roligt faktiskt!
4. dom där går han under hela tiden!
5. Han ÄLSKAR att åka rutschekana!!
6. och hej va det går!
7. Jag och Max brukar sitta på en varsin sån här häst! haha

det var lite av min och Max dag, mysigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback