design



Idag fixade jag en Header till 
Vedran och han blev riktigt nöjd vilket jag tycker är så kul! Satt verkligen och försökte komma på nån bra design som skulle passa Vedran, först gjorde jag en helt annorlunda, men sen helt plötsligt poppade denna ideén upp i mitt huvud! Då är det kul att hålla på när man verkligen får en sådan bra ideé!

Sen satt vi och pratade i telefon i 40 minuter, jag guidade honom medans han fixade in headern på sin design, och efter många om och men så fixade han det, och det blev skit snyggt!

Imorgon drar Vedran till STHLM där han bland anant ska träffa Blondinbella!
hälsa blondiebelle från mig Vedran ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, jag har preciiiiiis hajat grejen med både htlm-taggar och att fixa headers/banners i ps. Det är PISSKUL, hihi.
Lite krångligt ibland dock :). Speciellt när blogg.se krånglar.

Postat av: Sarah

Ja, verkligen! Känner bara att jag vill lära mig mer, mer, meeeeer. haha. läser mycket på moderskeppet.se. Jäkligt bra sida faktiskt.

Tack så jätttemycket :) men jag är inte helt nöjd själv, fast det blir man väl aldrig..

2008-03-09 @ 22:18:35
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, gud ja! utan den bloggen hade jag ALDRIG kunnat designa min egen :D. Den är toppen! Men jag lär ju byta header x antal ggr nu när jag vet hur man gör den och får den på plats :)

2008-03-09 @ 22:50:40
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Zandy

Antagligen kommer du tacka nej men det är alltid värt ett försök;
Jag är totalt värdelös på allt som har med datorn att göra men är så förbannat trött på det trista utbudet som blogg och blogspot har att erbjuda. Nu tänkte jag fråga dig om du är en så pass vänlig själ som har lust att göra en header till mig? =)

2008-03-10 @ 20:54:55
URL: http://xoxoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback