Emelie



Hej.

Jag som är så himla trött har fortfarande inte gått och lagt mig, har kännt mig lite piggare ett tag, men nu börjar jag få grus i ögonen igen haha, tänkte krypa ner i sängen och läsa någon bok. Om det nu är så att jsg har någon bra bok att läsa, det vet man ju inte.

sitter här och stör mig på att jag måste sitta vid min gamla dator, den bärbara har fått virus och jag har inga skivor så jag kan formatera om den, någon som vet vart man kan få tag på sådana? är i stort behov av dom kan jag ju lova.

nej nu ska jag försöka tvinga mig till sängen, blir ju lätt att man fastnar vid denna dumburken, finns ju en massa bra  bloggar att läsa.

Min favorit är helt klart
Emelies, Emelies blogg var den absolut första bloggen jag läste och jag blev fast på en gång, och nu har även Emelie blivit fotograf så det är så himla kul att vara där inne och kolla på hennes bilder, så är ni sugna på att se riktigt bra bilder så ska ni gå in på hennes blogg! Det är verkligen ett hett tips från mig, men bara så ni vet så är jag Emelies största fan!!

Kommentarer
Postat av: Ullen

Jag har oxå varit där , läser ofta. Jag tycker hon gjorde rätt som blev mindre privat på bloggen och det gjorde ju att vi fick se mycket mer av fotolivet vilket jag tycker hon e duktig på!

Postat av: Sara

Ullen: Ja jag tycker också att hon gjorde rätt. Ja hon är verkligen sjukt duktig!! helt klart min förebild inom foto!

2008-03-12 @ 11:55:02
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Gullisar!

2008-03-12 @ 12:53:26
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Erika Hallman

Ja Emelie är GRYM!

2008-03-12 @ 21:15:46
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback