Hanna, Viktor och Alfred



Heej!

Då har jag precis kommit hem, åkte till kusinen vid 2 så kom Mamma och hämtade mig vid halv 9, så idag vart det en lång dag! vilket var helt underbart, jag klagar verkligen inte ! haha vi har hunnit med en massa idag, busat, myst, lekt, fikat och ätit, sen så kom mitt andra kusinbarn också dit en stund nu på kvällen, Alfred han är snart 2 år. Han och Hanna sprang runt tills Alfred blev trött, så han satt i mitt knä och höll verkligen på att somna. sen vart han så trött så han grät och hängde runt halsen på mig!

Sen när Emil och Alfred åkt hem och Viktor somnat satt jag och Hanna och kollade på Lotta på bråkmakargatan, sen borstade vi hennes tänder och gjorde henne redo för sängen. Sen precis när hon skulle sova kom mamma och hämtade mig, så åkte vi och hämtade samuel på träningen sen åkte vi hem.

Dags att sova snart känner jag, fast jag har lite att göra så sängen får vänta några timmar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback