Hemma hos Sabina


Heej

Nu har jag lånat datorn hemma hos Sabina, själv sitter och pratar i telefon med hennes lillebrors mamma. så jag passade på att logga in här och skriva lite!

Vi var hem till  mig förut och hämtade lite grejjer, då var Max där så Sabina fick träffa honom för första gången! Sen var även min morfar, "styvmormor" och mina fastrar hemma hos oss, dom har itne hunnit gratulera min lillebror än så dom gjorde det idag, så det var trevligt att träffa dom också.

sen fick vi skjuts till Ica Maxi av mina fastrar, så var vi in där och handlade lite och sådär innan bussen kom och plockade upp oss, vi har flex bussar här i Borlänge som man kan ringa så kommer dom och hämtar en och skjutsar en dit man vill.

nu ska vi se greys och äta Chirre och dirre ( chips och dipp, haha)

hoppas att jag hinner skriva i morgon, ska till skolan och sen direkt efter det ska jag hem till min kusin och leka med Hanna och Viktor!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback