hemma



Ja då var man hemma då, efter en lugn dag i skolan.
Hade historia första timmen, då vi hade grupparbete, så vi jobbade lite på det innan vi började spela lite kort, haha man måste ju vara lite oseriös ibland också.

Sen hade vi relgion där jag bara lämnade in mitt arbete jag satt och gjorde igår, den om judendomen. precis när jag lämnade in den kom jag på en massa saker som jag kunnat skriva också, men då sa läraren att jag kunde skriva mer och lämna in senare om jag ville, så får se om jag gör det.

Sen hade vi idrott där vi först hade bowling, jag förlorade mot Sabina och måste därför bjuda henne på en bigmac på donken, fyfan..  jag är verkligen en dålig förlorare jag ! haha aja sen efter det spelade vi volleyboll och mitt lag vann båda gånger! jippie då blir sara glad! haha

Nu tänkte jag titta på andra avenyn och bara ta det lugnt hela dagen.
eller ikväll ska jag fixa designen till en tjej som ville ha hjälp :)

hörs senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback