Hero


Out of the light, like a star, like a hero..

Charlotte Perelli ska alltså till Belgrad, låten är bra tycker jag.
svängig eller va man ska säga, nog för att jag la mina röster på Sanna och Sibel, men jag hänger verkligen inte läpp för Perellis vinst, eftersom hon faktiskt var väldigt bra.

Men tänk om inte dessa juryns hade funnits, då hade ju Sanna vunnit.
lite tråkigt för Perelli att veta att hon vann på grund av någon jury, som man inte ens vet vilka det är. Egentligen så fattar jag inte varför juryn finns, det är väl ändå svenska folket som ska rösta. Dom i juryn kanske tycker att dom är mycket smartare än oss vanliga person och att vi inte klarar av att rösta själva, haha.

Nej, nu hoppas jag att Perelli tar sin andra vinst i Eurovison!!

PS. Jag har lite ångest över hur många gånger jag röstade. DS.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahahaha eller hur.. därför vågade inte jag rösta. MEN YESSSS ATT PERRELLI VANN! :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback