hos sabina

Heej

Nu är jag hemma hos Sabina, ska sova här i natt.
vi har kollat på andra avenyn och väntar nu på 100 höjdare.
Sabina sitter och pluggar nu så jag sitter här en stund, ska hjälpa henne att förhöra henne sen när hon skrivit klart. hon har prov i morgon nämligen!

Jag och sabina räknade ut att vi åkt buss 11 gånger idag, tänkt er 11 gånger, helt sjukt egentligen! vi har verkligen flängt fram och tillbaka!!

Sen när vi var och handlade på Ica Maxi träffade vi Emma, Fredik, Hanna och Viktor!! Så nu har Sabina träffat 2 av mina söta små kusinbarn också!
På ica maxi handlade vi ingredienser till en pastasallad med kyckling.
MUMS va gott det var verkligen!! sjuktsjukt gott!!

hörs i morgon allihopa, sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback