jag lever



Yepp gott folk, jag lever!!

Gick rätt bra hos tandläkaren, jag lagade en lagning som tydligen var fel lagad. Denna gång hade jag en ny tandläkare ganska ung typ 30 kanske? hon var snäll iallafall och frågade om det gick bra och sådär hela tiden. Nog för att hon satt bedövingen fel, men jag kände mig ganska lugn iallafall och hon slapp få en smäll! haha.

Sen åkte jag ner på stan och mötte Mikaela så gick vi till liljan och käkade god mat! potatisgratäng och kött. sen fanns det pizzaslice också, var någon slags buffé. jaja maten var god iallafall.

Efter det gick vi till kupolen och mötte Anna och Emelie.
gick runt där ett tag och glodde innan vi åkte till dollarstore och köpte ramar, för Mikaela och Emelie ska hänga ut deras fotografier på en utställning i morgon, så när ramarna var inköpta åkte vi till utställningslokalen och fixade. Sen gjorde vi faktiskt inte så mycket mer. var i lokalen ett bra tag, sen tog jag bussen hem och har inte hunnit varit hemma så länge.

ikväll ska jag kolla lets dance finalen och hoppas på att TINA vinner, eller vad säger ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback