klaaaaaar



ÄNTLIGEN, efter 7 timmars slit så är jag äntligen klar.
nu kan ni i princip fråga mig allt om judendom så kan jag svara.
iallafall om ni frågar om synagogan, sabbaten och kabbala!
det är det som cirkulerar runt i mitt huvud just nu, och det kommer nog göra det i några dagar känns det som, men men huvudsaken är att dom sidorna jag skrev blev bra, det är viktigast!

Nu hade jag tänkt att stupa i säng, kommer förhoppningsvis somna på en gång, ska ju liksom upp 06:30 i morgon. Om jag ens kommer komma upp ur sängen är ju en bra fråga, skulle ju vara lite snopet om jag försover mig och missar lektionen där jag ska lämna in allt jag skrivit nu på kvällen. haha då hade jag inte vetat om jag skulle skratta eller gråta.. haha.

håll tummarna för att jag kommer upp i tid, skriver ett inlägg imorgon när jag går upp så får ni se om jag klarat det!

GODNATT !!!

ps. alla nya läsare en speciell hälsning till er ! jag hoppas ni stannar kvar, svik mig inte nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback