Maxen


Hej.

ja då var man hemma igen då, började 8 imorse och slutade 09:20.
sen har vi varit och tagit ut pengar och satt in dom på Saras konto, för senare i eftermiddag ska hon betala våran kryssning, finns ju speciella studentkrysningar, men våran klass har bestämt att vi ska åka på en egen. Så mellan 9-11 april är vi på kryssning till Tallin. Kommer bli skojj tror jag!

Snart ska jag cykla upp till Max, och se efter honom medans Lovisa är i tvättstugan.
Så får väl se vad vi hittar på för bus. Han kommer väl bita mig i näsan som vanligt, haha okej nu överdrev jag han har gjort det en gång, men den gången gjorde det jävligt ont! haha!

Sen ikväll ska Samuel ha kalas för sin kompisar uppe på mammas jobb.
hon jobbar på ett badhus så han ska ha nå badkalas.
jag erbjöd mig att vara lekledare, men jag var tydligen inte bjuden, jag var tydligen pinsam?! Det var det konstigaste jag någonsin hört! Men men jag får väl sitta hemma och glo på Lets dance jag då.

hoppas ni har en bra dag !

Kommentarer
Postat av: mademoisellemoi

hahahahha "för pinsam" klockrent! ;D love u


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback