pluggpluggplugg



Heej alla gamla och NYA läsare, har ju fått en hel del nya idag har jag märkt, det är ju så roligt!! hoppas ni stannar kvar här på min lilla blogg! Och i mån av tid så kan jag hjälpa er med eran design! brukar för det mesta ha tid så fråga på bara !

Idag har jag och
Maria pluggat hela dagen, ska skriva en artikel på 4-5 sidor om judendomen, sen ska vi skriva 2 sidor med egna reflektioner till det också. så det är ju en stor uppgift. tog flera timmar att skriva 2 sidor så då kan ni ju tänka er hur svårt det är. nej usch. jag är inte en person som gillar att göra mina läxor. men nu jävlar ska jag verkligen försöka göra klar denna om jag nu måste sitta halva natten för att göra den klar.

om ni vill ha en rolig blogg att läsa rekomenderar jag Marias

ska kan ni väl vara schysta och kommentera bilderna på min brorson lite längre ner på bloggen?


puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej :) jag tänkte fråga dig om du kunde ändra lite småsaker på min blogg? Blev lite missnöjd med den designen jag har nu.. Det är inte så svåra saker (tror jag) själv förstår jag ingenting.. :p Du får gärna höra av dig om du är intresserad.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback