rosenström



Nu sitter jag i skolan och har foto, sitter och kollar igenom bilderna sen måste man väl redigera och spara om dom till lågupplösta eftersom vi ska sätta in dom i ett bildspel sen.

samtidigt som vi sitter vid våra datorer lyssnar vi på Björn Rosenström på hög volym, haha så sjukt kul. Läraren är och har utvecklingssamtal så hon bryr sig inte, föresten så hade jag samtal med henne nyss, och jag hade bra 5% oanmäld frånvaro. det är ju super, brukar ha ganska mycket mer! haha Jag har blivit duktig!!

Snart ska jag och Sabina dra till kupolen och lämna in hennes dator som krachade helt plötsligt igår, sen tar vi bussen hem till mig där jag ska hämta lite grejer och sådär eftersom jag ska sova hemma hos Sabina inatt.

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: anna

har du lust att hjälpa mig med designen på min blogg? :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback