skolan



Heej.

Nu är vi i skolan, har bara en lektion idag också, eftersom mer än hälften av klassen är i uppsala och kollar in universitetet där. så vi har bara arbetsmiljö och säkerhet, och vi ska bara prata betyg sen får vi gå hem. nödvändig dag va? haha

Sen ska jag åka hem till kusinen och leka med Hanna och Viktor, saknar dom så mycket fast det bara var 1 vecka sen jag träffade dom. men dom är ju så underbara att man saknar dom redan när man varit ifrån dom 5 minuter.

är trött nu, fast vi gick upp 10:20 i morse, men jag fick astma inatt så jag var vaken ett tag.
fick lov att gå upp och ta medicin och dricka vatten, sen efter ett tag när det hade lugnat ner sig lite kunde jag äntligen somna om.

nej nu ska jag kila, ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback