tillbaka



Hej gott folk, jag är tillbaka i bloggvärlden!

Sov hos Sabina inatt, och jag åkte direkt efter att jag var med mina tremänningar igår. så jag hann inte skriva då, sen när jag kom hem till Sabina orkade jag inte blogga helt enkelt.  vi hade det då skit kul iallafall! Men det har vi alltid jag och min darling! Har sovit ca 6 timmar inatt och vaknade vi 11:45 så då kan ni ju lista ut när vi somnade! haha Men som sagt roligt var det då iallafall.

Imorgon ska jag ut och leta efter en mobil, kommer nästan bryta ihop om jag inte hittar någon! vill såååå gärna ha en ny, så fick jag en lön som var lite mer än va jag trodde så. men hittade en skit snygg mobil men om jag köper den har jag inga pengar resten av månaden, och det känns inte så kul. eftersom Jag ska ut på krogen på lördag och sen fyller mitt kusinbarn Viktor år på måndag! Sen vill man ju hitta på andra saker också så.  men hoppas att jag hittar någon bra, snygg och billig mobil i morgon!

Föresten så var Sabina med i Dalademokraten idag, Hon blev rånad när hon var i Spanien för snart 2 år sedan och nu ska Sabina och hennes kompis som faktiskt heter exakt som jag Sarah Wikström på förhör i falutingsrätt och sådär.

Nu känner jag för lite andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback