tisdag



Heej.

Nu har jag varit hemma från skolan ett par timmar, men har pluggat lite och sådär, föresten så satt vi och pluggade på håltimen idag, tror det var första gången faktiskt! en applåd till oss!

Har även hunnit med att kolla på film : Beck . i guds namn. och även kvällens avsnitt av andra avenyn. Ni som följer AA måste verkligen se avsnittet kl 20:00 ikväll, mycket som händer verkligen! Riktigt bra avsnitt! Det jobba nu är ju att jag måste vänta tills på söndag innan jag kan se nästa avsnitt. fan va drygt.

Har laddat hem en massa musik som jag nu sitter och lyssnar på, älskar att lyssna på musik, bäst är ju när man hittat en låt man verkligen älskar och man vill bara lyssna på den hela tiden! tråkiga är att man tyvärr tröttnar på den efter ett tag. men det är ju kul så länge det varar! haha.

Jaha undrar vad man ska hitta på nu då?

ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback